Noi produse pentru consumatori și industrie de la Zorian: ulei din semințe de floarea soarelui cu arome

În ultimii ani, cunoaștem o dorință a consumatorului modern de a duce un stil de viață cât mai sănătos, lucru care a potențat extinderea nișelor de produse și game cât mai diversificate de produse sănătoase, naturale.
În ceea ce privește industria alimentară sau horeca, piața caută alimente și meniuri create din ingrediente sănătoase și naturale, fără adaosuri. Un ingredient de nelipsit din aceste situații este uleiul, care este prezent în orice bucătărie sau restaurant. Cu o creștere exponențială a educației în jurul beneficiilor lor, uleiurile presate la rece au devenit mai populare și implicit esențiale într-o dietă echilibrată.
Genoveva Cojocaru, antreprenoare din Oţeleni, judeţul Iaşi, a pus în 2018 bazele afacerii Zorian, producător de ulei de floarea-soarelui şi de rapiţă, procesate la rece. De-a lungul anilor au fost realizate numeroase cercetări de piață și de comportament de consum, iar în urma analizei rezultatelor, brandul Zorian, producător și comercializant de ulei brut din diferite tipuri de semințe, va lansa în acest an ulei de floarea soarelui presat la rece cu plante aromatice, binecunoscute de toată lumea: anason, busuioc, cătină, salvie și usturoi.
Datorită procedeului de obţinere, uleiul Zorian este fără conservant, fără chimicale, fără colesterol. Se extrage din seminţe prin prelucrare la rece, ceea ce duce la menţinerea gustului, a aromei şi a substanţelor nutritive. În combinație cu noile arome incluse, se garantează gustul adevărat , pregnant de floarea soarelui alături de aroma preferată.
Zorian deține și certificarea de produse ecologice, RO-ECO-027 Agricultura România, pentru Uleiul de floarea soralui din semințe ecologice, urmând astfel tendințele pieței și îndeplinind nevoile consumatorilor.
Noile produse marca Zorian, obținute 100% natural din semințe de floarea soarelui, pot fi găsite în magazinul online de pe www.zorian.ro și în magazinele partenere